SALES, MARKETING KOMMUNIKÁCIÓS TRAINING
Tréningsorozatunkat elsősorban szállodák részére dolgoztuk ki.
Az értékesítés egy összetett, nem könnyen elsajátítható folyamat. Ha a cég egészét nézzük, akkor ez kimondottan összetett, hiszen meg kell ismerni a terméket/szolgáltatást, meg kell ismerni ki a célközönség, hogy tudjuk elérni őket, ehhez milyen marketing eszközökre van szükség, milyen csatornákon kommunikálunk velük.
Ha jól van felépítve az értékesítési útvonal, helyes technikákat vetünk be, akkor lehet számítani bevétel növekedésre, több és elégedett ügyfélre, vendégre.
Külön részre osztottuk a B2B és B2C szektorokat. A tréning nagyobb részben a közvetlen értékesítést végző kollegákra épül, de vannak olyan modulok, amik a szálloda minden olyan dolgozójára vonatkozik, akik a vendéggel személyes kapcsolatban vannak.
Érintett szekciók:
- Sales, Marketing, Rendezvényszervezés
- Recepció,
- Vendéglátás,
- Wellnes, Spa
A tréning elkezdése előtt szükséges egy sales-marketing audit. Ez az üzleti tanácsadás első lépése, amikor az értékesítést támogató eszközöket vizsgáljuk és javaslatot teszünk az értékesítési rendszer fejlesztésének irányára. Közösen átnézzük, hogyan zajlik az eladás folyamata, mi a célcsoport és a célpiac állapota, milyen tényezők erősítik a szálloda pozícióját, és hol veszik el az üzletkötések hatékonysága. Átvizsgáljuk a szálloda kifelé történő kommunikációs vonalait illetve a belső kommunikációt.
A tréning két részből tevődik össze:
Első részben fontosnak gondoljuk a fent említett szekciókban dolgozó valamennyi munkatárs kisebb csoportokban részt vegyen az interaktív módon összeállított tréningen, mely egy érték alapú eladástechnika , kommunikáció, vendégkezelési modul.
Az oktatási rész befejezése után havi rendszerességgel a részlegvezetők, értékesítő és új kollegák körében egy contolling napot tartunk. Így nem csak egyszeri tréninget nyújtunk, de folyamatos a kapcsolattartást: ellenőrizni, finomítani tudjuk a fejlődést, illetve a napi szinten felmerülő helyzeteket, problémákat is kezelni tudjuk.