IMAGE/REKLÁM FILM
Egy jó reklámfilm könnyen megjegyezhető, érzelmeket vált ki és élménnyé teszi a kommunikációt. Megkülönböztet, fenntartja a figyelmet és értéket ad.
A reklámfilm készítési területek száma végtelen, a televíziós és online kommunikáció egyik alapja.
Szerintünk nem elég jónak, a legjobbnak kell lenni egy adott területen.
Egyedi fejlesztésű tartalmakat, felületeket biztosítunk a megrendelő számára.
Lehet: Imagefilm, reklámfilm, reklászszpot, mini program, videókampány…
IMAGE FILM
Elsőorban érzelmi alpon hat a befogadóra.
Az adott céget, termék, szolgáltatást, eseményt, földrajzi egységet zenére vágott gyönyörű képeken-, vagy képekben megfogalmazott történeten keresztül mutatjuk meg a nézőnek.
Televízióra és online felületekre egyaránt ajánljuk.
Ajánlott hossz: 30-60 mp
REKLÁM FILM
Általában egy termék vagy szolgáltatás bemutatására szolgál ez a műfaj.
Látványos képi megoldásokkal emelhetjük ki a termék vagy szolgáltatás előnyeit, megkülönböztetetjük a brand-et a konkurenciától, pozitív képet alakítunk ki a fogyasztóban.
A reklámfilm nem csak az érzelmekre hat, lehetőséget biztosít a termék vagy szolgáltatás részleteinek kommunikálására is.
Ajánlott hossz: 30-60 mp
REKLÁMSPOT
Egy átfogó reklámkampány kiegészítő eleme. A befogadó által már ismert képi és hanghatásokat csak röviden eleveníti fel. Emlékeztető jellegű, de tökéletes formája az érdeklődés fenntartásának.
Kifejezetten hasznos lehet olyan online felületeken, ahol a felhasználó kötelezően végig kell nézzen 5-10 másodpercet...
Ajánlott hossz: 5-10 mp
MINI PROGRAM
Egyedi fejlesztésű 5-10 epizódból álló "egyperces" műsorformátum
Szórakoztató és informáló műsorelem, releváns kereskedelmi üzenetekkel kombinálva, indirekt módon.
Egy adott brand szegmensére koncentrál, akér termékről, akár szolgáltatásról van szó.
Ajánlott hossz: részenként 60-90 mp.
VIDEOKAMPÁNY
Egyedi termék vagy szolgáltatás több csatornára (TV és online felületekre) megtervezett kampányának összehangolt kivitelezése.
Itt a különböző csatornákon különböző műfajú reklámokat állítunk össze.
Kimondottan hasznos egy esemény, vagy egy új termék beharangozására, illetve a már meglévő termékek bemutatásának differenciálására a egyes célcsoportok érdeklődése szerint.